Favourites | October ♡

Moikka ja hyvää alkanutta marraskuuta! 

Tässä postauksessa mä haluan esitellä teille muutamia suosikkeja lokakuulta, joista oon todella tykännyt ja joita suosittelisin myös muille. Siirrytään asiaan!


 Kuvassa Garnierin puhdistusmaito ja kasvovesi. 

Garnierin puhdistusmaito:  oon todennut sen tosi hyväksi tuotteeksi. Se on todella riittoisa, ei kuivata ihoa ja poistaa meikit todella hyvin. Mulla yleensä kaikki puhdistusmaidot tai muut naamanpuhdistus tuotteet kuivattaa todella paljon ihoa, mutta tää on kyllä pelastus.

PureActive kasvovesi: tää on kyllä taivaanlahja mulle. Tätä kasvovettähän on kyllä todella paljon mainostettu joka paikassa ja mun oli kyllä testattava, että onko se oikeasti niin hehkuttamisen arvoinen. Kyllä on! Parhain kasvovesi, mitä olen tähän mennessä kokeillut ja mähän olen kokeillut niitä ja paljon. Tuo kasvovesi sisältää jotain salisyylihappoa, mikä siis auttaa ihohuokosiin todella paljon. Mulla tuo on estänyt finnientuloa ja oikeasti pitänyt ihon kunnossa. Voisin hehkuttaa tätä tuotetta niin niin paljon! Kannattaa kokeilla! Ehkä ainoa miinus on se, että tuo happo tosiaan kirvelee jonkun verran, kun levittää tuota, mutta se on pientä siihen, että ihosta tulee paljon parempi.


Seuraavana Freeman feeling beautiful Facial Exfoliating scrub pink grapefruit- kuorinta-aine kasvoille sekä Dermosilin Facial Cream kasvovoide. 

Kuorinta-voiteen oon todennut hyväksi, koska se ei kuivata ihoa ja poistaa epäpuhtauksia ja avaa tukkeutuneita ihohuokosia. Toimii! Olen itse käyttänyt n. kerran viikossa ja kyllä eron tuntee ja huomaa heti. Plussana tietysti aivan ihana tuoksu.

Dermosilin kasvovoide on parhain tähän mennessä paras kasvovoide, mitä olen kokeillut. Kosteuttaa niin hyvin ihoa, kiinteyttää, suojaa ja tasoittaa. Käytän päivittäin ja kasvot ovat niin paljon paremmassa kunnossa. En luovu tästä ikinä, haha!


Victoria Secret Aqua kiss vartalorasva ja bodymist. 

Mä olen kieltämättä aivan rakastunut näihin kahteen. Olen käyttänyt näitä nyt noin vuoden ja edelleen tykkään aivan älyttömästi.

Vartalorasvasta en ole juurikaan löytänyt mitään special juttuja, joidenka takia tätä hehkuttaisin. Perus rasva, mutta tuoksu. AIVAN IHANA! Samoin bodymistissä. Tuoksu on niiin hyvä, että voisin vain tuoksutella noita jatkuvasti, hahah. Itse en tykkää oikeastaan muista Victoria Secretin tuoksuista, sillä musta ne on jotenkin niin vahvoja ja jotenkin huonoa-oloa aiheuttavia. Ainakin mulle. Nää ei ole musta niin voimakkaita mitä muut ja Aqua kiss on kyllä ihanan raikas!

_________________________________________________________________________________
Sitten esittelen muutaman meikkituotteen, joihin olen aivan rakastunut.



Maybelline Dream sun bronzer

Kyseessä on siis Maybellinen aurinkopuuteri. En tiedä, miksi kamera vääristää noin paljon tuota väriä, mutta oikeasti ei ole noin punaiseen taittuva, vaan ruskeampi. Tykkään todella! Antaa ihanan päivettyneen ilmeen ja hohdon kasvoille.

Lumene natural code cc pohjustusvoide

Yleensä vältän Lumenen tuotteita, sillä ne ei sovi ollenkaan mun kasvoille. Syytä en tiedä. Päätin jokin aika sitten kuitenkin kokeilla, miltä tämä pohjustusvoide tuntuisi. Yllätyin positiivisesti. Odotin, että ei sovi naamalleni, mutta sopii todella hyvin. Tasoittaa ihon todella hyvin, on mattapintanen ja on hyvä pitkäkestoiseen meikkipohjaan. En tästäkään varmaan luovu pitkiin aikoihin. Sen verran hyvä.


Loreal Paris Voluminous Superstar mascara

Kyseessä siis Lorealin kaksipäinen ripsiväri. Toisessa päässä valkoinen, ripsiä pidentävä harja ja aine, toisessa perus musta. Mustapäinen taipuu ripsien mukaan. Tästä on tullut ehdottomasti mun luottoripsiväri. Tekee kyllä niin pitkät ja näyttävät ripset, pysyy pitkään, eikä paakkuunnu. Ehdottomasti yksi parhaista meikkituotteistani jotka omistan.

_________________________________________________________________________________
Tuossa oli nyt muutamia kasvo, vartalo ja meikkisuosikkejani viime kuulta. Oletteko te testanneet näitä, mitä mieltä? Jos ette, niin kokeilkaa ihmeessä! 

Vielä viimeisempänä, muttei todellakaan vähäisempänä, mun on pakko hehkuttaa mun uusia talvikenkiä.


Niin ihanat! Ovat mukavat jalassa, lämpimät ja niin hienot! Olen käyttänyt näitä lähes päivittäin, en luovu näistä koskaan, haha.

Mitä mieltä olette? 

Palaillaan seuraavassa postauksessa! :)




10 kommenttia:

  1. Tosi kivoja juttuja! Ja osa tuttujakin! :D Garnierilta on käytössä se misellivesi joka on kyllä ihan huippu! Kiva selkeä ja vaalea ulkoasu blogillasi :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) mä en enää käytäkään muuta kuin tuota kasvovettä.

      Poista
  2. Tuo kasvovesi pitäis varmaan itelläki ottaa kokeiluun kun sitä kehutaan niin paljon :D Noi kengät on tosi hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä ehdottomasti testata kyseinen tuote! :) kiitos!

      Poista
  3. Anonyymi9.48

    Ihanat kengät ❤️:)

    VastaaPoista
  4. Oii, ihania suosikkeja sulla! :)

    VastaaPoista
  5. Mullakin on toi pohjustusvoide ja samanlaiset kokemukset Lumenen meikeistä, mutta täytyy kyllä sanoa samoin, että on yllättänyt positiivisesti. Välillä voide menee meikkisienen kanssa jotenki ruttuun, kun levittää meikkivoidetta? Onko sulla käynyt samoin? Saa kuitenkin kädellä sitte leviteltyä tasaiseksi.
    Täytyykin koittaa tota kasvomaitoa ja kasvovettä. Oon ihan liian huono käyttämään kasvovesiä, mutta kun jollain on nyt hyviä kokemuksia ja hyvä esimerkki mikä ostaa, niin täytyy varmaan marssia kauppaan. :)
    Kiva postaus!

    http://energiapistos.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Kiitos! :) kannattaa ehdottomasti kokeilla ainakin tuota kasvovettä. Mulla itsellä ei ole mennyt tuo pohjustusvoide ruttuun. Voikohan johtua siitä, että levitän todella pienen määrän sitä käsillä.. En tiedä, miten itse levität. Mutta hyvä jos saat kuitenkin levitettyä sen ruttuuntumisen jälkeen. :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)